Αρχική :: Συχνες Ερωτησεις

Συχνες Ερωτησεις

-ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΜΕΣ;

Το www.venuselectronics.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου της ομορφιάς και οι τιμές που εμφανίζονται στους εγγεγραμμένους χρήστες είναι χονδρικής. Δυνατότητα προβολής των τιμών χονδρικής έχουν οι εγγεγραμμένοι χρήστες που έχει ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός τους από την εταιρεία μας .

 

 

 

-ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ;

Θα πρέπει να καταχωρήσετε τα στοιχεία σας στην φόρμα εγγραφής .

-Αν έχετε επαγγελματικό ΑΦΜ , σημειώστε το στην φόρμα εγγραφής, ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί σε 1-2 εργάσιμες ημέρες .

-Αν δεν έχετε επαγγελματικό ΑΦΜ , μας στέλνετε το πτυχίο σας ή βεβαίωση σπουδών αν σπουδάζετε ακόμη με

email: orders@venuselectronics.gr

ή φαξ:2108662848

ή στο facebook: www.facebook.com/venuselectro 

(με την ένδειξη ενεργοποίηση λογαριασμού) , ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί σε 1-2 εργάσιμες ημέρες .

 

Με την ενεργοποίηση του λογαριασμού θα βλέπετε τις τιμές των προϊόντων καθώς και τις εκάστοτε  προσφορές ή εκπτώσεις ενώ θα μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες .

 

-ΕΝΩ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΜΕΣ

Όλοι οι χρήστες που έχουν κάνει εγγραφή στην παλιά ιστοσελίδα μας θα πρέπει να κάνουν αίτηση για νέο κωδικό.


-Η αίτηση γίνεται στην ενότητα <<είσοδος >> ,

-Στην επιλογή <<ξέχασα τον κωδικό μου>>
θα συμπληρώσετε το email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας .
Στη συνέχεια θα λάβετε στο email σας ένα νέο κωδικό τον οποίο θα χρησιμοποιήσετε για να μπείτε στον λογαριασμό σας.

 

-ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης:
1. Συνδέεστε στο λογαριασμό σας
2. Στα Πεδίο <<Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ>> επιλέξτε <<ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ>> και στη συνέχεια << ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ>>

3. εισάγετε τον τρέχων κωδικό σας και τον νέο κωδικό
4. Επαληθεύεται το νέο κωδικό
5. Πατάτε υποβολή

 

-ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Στο πεδίο <<ΕΙΣΟΔΟΣ>> πατάω το link <<ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ>>. Κατόπιν ακολουθείτε τις οδηγίες

 

-ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ;

1)Μπορείτε να καλέσετε στο 210-8662442 τις μέρες & ώρες λειτουργίας του καταστήματος.

2)Με email orders@venuselectronics.gr

3)Με φαξ στο 210-8662848

4)Mε inbox μήνυμα στο facebook, https://www.facebook.com/venuselectro

 

 

-ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΩΡΑΡΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

-Το ωράριο παράδοσης ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ courier είναι από 09:00 το πρωί έως 20:00. Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο 4ώρο εντός του παραπάνω αναφερόμενου ωραρίου και να το σημειώσετε στο πεδίο “σημειώσεις πελάτη” στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Ωστόσο η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το ωράριο δεν τηρηθεί από την courier.

 

-Αν η παράδοση γίνεται από την εταιρεία μας ,το ωράριο παράδοσης  είναι 9.00-15.00. Μπορείτε να αφήσετε σχόλιο στο πεδίο “σημειώσεις πελάτη” ωστόσο θα προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία πριν την παράδοση.

-Σε περίπτωση που επιλέξετε αποστολή με μεταφορική εταιρεία , θα πρέπει να συνεννοηθείτε εσείς με την μεταφορική εταιρεία για την ώρα παράδοσης.

 

-ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Σε περίπτωση που η εταιρεία courier δεν μπορεί να σας εντοπίσει.

Η εταιρεία << ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ>> δεν φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν από υπαιτιότητα της εταιρείας courier , ΚΤΕΛ ή μεταφορικής εταιρείας. Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας είναι ευθύνη του πελάτη να αναζητήσει την παραγγελία του και σε περίπτωση αδυναμίας εύρεσης του δέματος καλείτε να επικοινωνήσει μαζί μας το συντομότερο δυνατό.